Spor Kenti Kemer, Yeni Bir Organizasyona Dada Ev Sahipliği Yapıyor

Mayıs 13, 2022 19:00

BEĞENDİM

ABONE OL
Sporcular, sekizincisi düzenlenen Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky’da deniz seviyesinden 2365 metre yüksekliğindeki Tahtalı Dağ’ında; 113 K Tahtalı Ultra Sky, 65 K Berg Sky Race, 27 K Tahtalı Run to Sky, 12 K KemeRun olmak üzere birbirinden zorlu dört farklı parkurda limitlerini zorlayacak

Antalya’nın gözde turizm ve kültür merkezlerinden Kemer’de, 13-15 Mayıs 2022 tarihlerinde gerçekleştirilecek Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky’da 18 ülkeden, 618 sporcu, 4 farklı etapta büyüleyici manzara eşliğinde gökyüzüne tırmanmak için sınırları zorlayacak.

Corendon Airlines ve Kemer Belediyesi ile birlikte T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı, T.C. Antalya Valiliği, T.C. Kemer Kaymakamlığı, Antalya Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Atletizm Federasyonu, Beydağları Sahil Milli Parkı tarafından desteklenen “Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky”ın co-sponsorları: Olympos Teleferik, Touristica, Züber, Viking Hotels, Shakespeare Coffee & Bistro, MEDIFIZ, Yörükoğlu, Yaşam Hastaneleri ve Ceysu olurken yarışın kurumsal partnerleri ise; Kemer Yöresi Tanıtım Vakfı (KETAV), Kemer Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (KETOB), Kemer İş Adamları Derneği (KEMİAD) olarak sıralanıyor. Sekizincisi düzenlenen Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky, deniz seviyesinden 2365 metre yükseklikteki Tahtalı Dağ’ında 113 K Tahtalı Ultra Sky, 65 K Berg Sky Race, 27 K Tahtalı Run to Sky, 12 K KemeRun olmak üzere dört farklı parkurda gerçekleştirilecek. Kemer’in merkezinde düzenlenen 12 kilometre mesafede KemeRun parkuru ilk kez yapılacak.

“Corendon Airlines Tahtalı Run To Sky” yarışında katılımcılara festival coşkusu yaşatacak sürprizler de olacak. Yarış süresince Kemer Olbia Park’ta kurulan “Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky” Expo alanında DJ performansları, canlı müzik ve sürpriz hediyeler kazandıran “Kağıt Uçak Yarışması” gibi etkinlikler yapılacak.

Deniz seviyesinde start alacak olan ve Tahtalı Dağı’nın çevresinde koşularak sporculara denizden gökyüzünün zirvesine ulaşma fırsatı veren organizasyonun tanıtım toplantısı Corendon Playa Kemer Hotel’de gerçekleştirildi.

Basın toplantısına Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Corendon Airlines Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, Touristica Yönetim Kurulu Başkanı Burak Tonbul, Olimpos Teleferik Genel Müdürü Haydar Gümrükçü, Kemer Yöresel Tanıtım Vakfı (KETAV) Yönetim Kurulu Üyesi Ayhan Çakıcı, Kemer Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (KETOB) Başkan Yardımcısı Şinasi Gürocak, Running Academi Kurucusu Özgür Tetik, Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky Organizasyon Direktörü Polat Dede katıldı.

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu: “Spor organizasyonlarımız her yıl büyüyerek artıyor”
Tüm insanların burayı görmesi için ve turizmi çeşitlendirmek için büyük çaba harcıyoruz. Sponsorlarımız, destekçilerimiz herkes elini taşın altına koyuyor. Bu seneye Sky  to sea ile başladık. Karda başlayıp denizde biten bir organizasyondu. Böyle bir organizasyonun dünyada örneği yok. Ardından Akra Gran Fondo’yu gerçekleştirdik. Şimdi de Tahtalı Run to Sky yapılacak. Spor organizasyonlarımız her yıl büyüyerek artıyor. Buraya gelen yarışmacılar Kemer’in güzelliklerini tecrübe ediyor. Bu sene 8 tane İngiliz yarışmacı burada ve seneye bu rakamın 100’e çıkacağı söyleniyor. Ancak sponsorsuz ve desteksiz organizasyon olmuyor. Ben destek olanlara çok teşekkür ediyorum. Yarışmacı arkadaşlara da başarılar diliyorum.

Corendon Airlines Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer: “Bu önemli yarışın bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyuz”
“Corendon Airlines olarak Türk sporunun en büyük destekçileri arasında yer alıyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana turizmin dinamizmi ile sporun dinamizmini ve coşkusunu buluşturuyoruz. Antalya merkezli bir şirket olarak şehrimizde düzenlenen spor organizasyonlarına ve Antalya’da faaliyet gösteren spor kulüplerine özel önem veriyoruz.

Tahtalı Run to Sky da şehrimizin tanıtımı için değer yaratan ve Kemer’in bilinirliğini ciddi ölçüde artıran, uluslararası bir organizasyon. Spor turizmi için de değer yaratan çok ciddi bir boyutu var. Corendon Grubu otellerinden Corendon Playa Kemer markamızla organizasyona farklı boyutlarda destek sağlıyoruz. Geçtiğimiz yıl ana sponsor olduğumuz Tahtalı Run to Sky yarışına bu yıl Corendon Airlines olarak isim sponsoru olmanın gururunu yaşıyoruz. Böylesine önemli bir organizasyonun parçası olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Gelecek yıllarda da bu gibi organizasyonlara destek vermeyi sürdüreceğiz. Corendon Airlines ailesi olarak tüm katılımcılara başarılı bir yarış diliyoruz

Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky Organizasyon Direktörü Polat Dede: “İlerleyen yıllarda burası dünyanın en iyi yarışlarından biri olacaktır”
Bu yarışı ilk defa 2015 yılında hayal ettiğimiz zaman çok akıllı insanlar olmadığımızı söylediler. Biz hep zirveye koştuk. Biz hep bu yarışın bir isim babası olmasını istedik. Yedi İletişim Ajans Başkanı Haluk Özsevim ile birlikte gökyüzüne koştuğumuz düşünüldüğünde Corendon Airlines’a bunun çok yakışacağını düşündük. Yıldıray Bey’in düşünceleri bizim için çok önemliydi. Birlikte çok güzel bir işe imza atıyoruz burada. Kemer Belediyesi ve Belediye Başkanımız burayı bir spor destinasyonu haline getirmeye çalışıyor. Bunu için de Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Burada büyük bir emek var. Yedi İletişim ve diğer sponsorlarımız olmasa bu işi daha ileriye getiremezdik. Artık yarışımız resmi olarak Sky Running olarak tescillendi. Bu yıl dünyanın en iyi 5 atletinden biri bizimle birlikte zirve mücadelesi verecek. İlerleyen yıllarda burası dünyanın en iyi yarışlarından biri olacaktır. Ben herkese çok teşekkür ediyorum.

Kaynak: (BHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

PUAN DURUMU

21. İstanbulspor

30 -33 13
PUAN DURUMU

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Medyagar.com - Her hakkı Saklıdır.